top of page

Výsledky nového výskumu: kľúčové funkcionality pre plošné zavedenie NDC


TLAČOVÁ SPRÁVA

NDC Leadership Council složený zo subjektov naprieč odvetvím sa zhodol, ktoré funkcionality súpre NDC kanál kľúčové

Langley, Velká Británia, 5. mája 2021: NDC Leadership Council hosťovaný spoločnosťou Travelport dokončil nový výzkum. Ten ukázal, že pre plošné zavedenie NDC (New Distribution Capability) kanálu sú kľúčové také funkcionality, ktoré umožnia refundácie a správu zmien, iniciovaných cestujúcimi i dopravcami. NDC Leadership Council bola vytvorená společnosťou Travelport v roku 2019 a ich úlohou je zaistiť spoluprácu naprieč odvetvím, ktorá je pre úspech NDC nevyhnutná. V tejto geograficky rozmanitej skupine spolupracujúcích leteckých dopravcov, agentúr a poskytovateľov cestovných služieb pre korporátnu klientelu sú spoločnosti ako American Airlines, Qantas, United Airlines, American Express Global Business Travel, AmTrav, dnata Travel a UBS. Každý z členov NDC Leadership Council v priebehu výzkumu vybral 18 funkcionalít v oblasti služieb a oznámkoval ich podľa dôležitosti. V dalšom kroku identifikovali tie funkcionality, ktoré majú potenciál spomaliť zavedenie NDC, pokiaľ by neboli podporované. Tieto funkcionality boli označené ako blockery. Výsledky odhalili šesť funkcionalít v oblasti služieb, ktoré patria medzi kľúčové priority i blockery a sú preto považované za nevyhnutné preúspešné zavedenie NDC. Sú to:


Výsledky ukázali, že účastníci výzkumu z radu agentúr a leteckých dopravcovsa na týchto šiestich najdôležitejších funkcionalitách významne zhodujú. Na druhú stranu dopravci a poskytovatelia cestovných služieb pre korporátnu klientelu viac hlasovali pre funkcionality ako sú platba pomocou 3D-Secure, pridanie dodatočnej služby, alebo výber sedadla, zatiaľ cestovné agentúry výrazne hlasovali pre možnosť zobraziť históriu objednávok. „NDC obsah distribujeme už niekoľko rokov a sme v kontakte s našimi zákazníkmi v priebehu celého procesu zavádzania, aby sme mohli neustále vylepšovat zpôsob, akým prostredníctvom NDC kanálu nakupujú, predávajú a obsluhujú svojich zákazníkov,“ hovorí Kyle Moore, Global Head of Customer Strategy v spoločnosti Travelport. „Z tohoto podrobného výzkumu vyplývá, ktoré funkcionality v oblasti služieb sú pre NDC dôležité a potvrdilo sa, že po celú dobu ideme správnym smerom. Výzkum taktiež ukázal, že kľúčové funkcionality už sú k dispozícii a že sa teraz sústredíme na specifickejšie požiadavky. Na základe toho spolupracujeme s našimi partnermi z radov dopravcov, aby sme integrovali ich NDC obsah a so zákazníkmi z radu agentúr, aby sme integrovali NDC obsah do nástrojov, ktoré každý deň používajú.“

Kompletnú analýzu výsledkov výzkumu si môžete prečítať tu. Budúce stretnutie NDC Leadership Council prebehne v polovici tohoto roku.



Váš Travelport

0 comments

Kommentare


bottom of page